FAQ - de mest stillede spørgsmål
Her kan du finde svarene på nogle af de mest stillede spørgsmål. Vi vil også meget gerne hjælpe dig med dine spørgsmål og du kan altid kontakte vores kundeservice mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00.
Ring til os: 48 47 50 70
Skriv til os: info@ivus.dk
Vi er en B2B-virksomhed og det kræver derfor et CVR-nummer eller EAN-nummer at handle hos os. En stor del af vores kunder har særaftaler med os gennem indkøbsaftaler.
Du er altid velkommen til at bestille per telefon eller mail.
Ring eller skriv til vores kundeservice, hvis du ønsker hjælp, vil bestille eller har brug for mere information.
Telefon: 48 47 50 70. Ring til os mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00. Eller send en mail til info@ivus.dk
Hører din virksomhed, afdeling eller organisation under en indkøbsaftale? Ring til os, hvis du er i tvivl eller er interesseret i at høre mere om dine muligheder, som kunde hos IVUS Medical.
Kontakt vores kundeservice: Telefon: 48 47 50 70. Ring til os mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00. Eller send en mail til info@ivus.dk
Medmindre andet er aftalt, er der et fragtgebyr på 250,00 kr. per levering.
Ja, kontakt os, hvis du har brug for levering til udlandet.
Ja, hvis det er en vare, vi har på lager, så sender vi gerne prøver ud, så I kan afprøve produktet i jeres arbejdsgang.
Ring til kundeservice på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@ivus.dk.
Ja, der kan være mange grunde til, at du gerne vil ændre i din ordre og vi tager hånd om det i vores kundeservice. Derfor skal du ringe til os på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@ivus.dk.
Medmindre din ordre er kommet for langt i vores system, vil vi nemt kunne ændre på den. Vær opmærksom på at ændringer til din ordre kan føre til, at leveringen bliver forsinket.
Du vil som regel modtage lagervarer inden for en til to hverdage. Hvis der er tale om særleverancer eller varer, der er i restordre, vil leveringstiden være længere. Det fremgår af produktsiderne, om vi er lagerførende på det enkelte produkt. Kontakt endelig vores kundeservice for information om leveringstider, hvis du har brug for mere detaljerede oplysninger. Når du bestiller, vil du kort efter modtage en mail med mere information om din bestilling.
Modtager du ikke en ordrebekræftelse, kan du starte med at kigge i dit spamfilter i din indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du ringe eller skrive til kundeservice, som nemt kan finde din ordrebekræftelse frem og gensende.
Ring til os på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@ivus.dk
Ja, det kan du, medmindre der er taget forbehold for dette. Bemærk: Specielt hjemtagne varer kan ikke returneres. Ønsker du at returnere en vare, beder vi dig ringe eller skrive til vores kundeservice.
Ring til os på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@ivus.dk.
Når du bestiller online modtager du en ordrebekræftelse. Såfremt et eller flere produkter ikke er på lager, vil vi fortælle om dette i ordrebekræftelsen. Her vil det fremgå, hvornår du kan forvente levering af de varer, som ikke er på lager.
Hvis du modtager et produkt, der er gået i stykker eller har andre mangler, så ring eller skriv med det samme til vores kundeservice. Hvis du har dit ordrenummer parat, vil det lette ekspeditionen. Tag også gerne et billede som du efterfølgende kan sende til os, så vi kan se, hvad der er galt. Det gør processen nemmere og hurtigere.
Ring til kundeservice på telefon: 48 47 50 70 (mandag - torsdag: 08.00-16.00 og fredag 8.00-15.00) eller sende en mail til os på info@ivus.dk.
Hvis du modtager forkerte produkter eller der mangler noget, så ring eller skriv til vores kundeservice. Tjek gerne først at de manglende varer ikke er i restordre, det vil fremgå af din ordrebekræftelse.